torsdag 25 september 2008

Nyvaken med hår som står åt alla håll och kanter, känner mig förfärligt tjusig. Hann inte blogga igår. Pluggade med Z, kom hem vid sju, sedan åkte jag och mamma och tränade vid åtta. Jag ska hämta min adapter idag, så det ska bli ändring på bloggandet. Promise!

Om ett tag kommer Emelie och hämtar mig, vi ska fika och så. Det blir mys. Sedan blir det uni. igen, och efter det ska vi sitta kvar och plugga igen. Mitt liv är fasligt händelserikt för tillfället. Haha.



Anna, min vän. Jag orkar inte ödsla mer energi på dina kommentarer, men det glädjer mig att du är så hängiven åt det svenska språket!

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du inte vill ödsla mer tid på det eftersom du insåg att jag hade rätt:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det bättre. Ska börja jobba igen imorgon, men min vila var välbehövlig :)

    Hur är allt själv? :)

    SvaraRadera