tisdag 16 september 2008

Shape up!

Sådärja. Biljetten till Örebro är bokad. När det vankas festligheter kan man ju inte tacka nej. Haha. Ska bli riktigt kul att hälsa på Maria igen. Förhoppningsvis så kan Johanna klippa mig också. Bara toppa tror jag, och klippa luggen kortare. Nu har jag den mest uppsatt faktiskt, och det är ju lite tråkigt.

Pratade med Maria idag på hemvägen från universitetet. Vi pratade om hur folks negativitet verkligen kan dra ner andra människor. Så himla tråkigt. Tråkigare är väl att man lyssnar, tar in det och sedan går och ältar och blir irriterad. Varför ska folk vara så negativa? Och varför kan man inte vara glad åt någon annans skull? Är det så svårt att faktiskt unna en annan människa att må bra? Ibland kan man undra...

Nu ska jag nog faktiskt ge mig ut på en promenad. Hög musik i öronen och svänga med armarna. Leka lite att man är i en musikvideo. Alltid nöjsamt.

(Och ni kan ju räkna med att jag kommer lägga upp youtubeklipp nu när jag fattar hur man gör.)

Kärlek till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar