onsdag 10 september 2008

What ever?

Träffade L igår. Vi gick runt lite i stan, fikade, och sedan gick vi hem till honom och åt nudlar. Jag sov där och var tvungen att gå upp innan halv sex. Ah! Det är det tidigaste jag gått upp på fasen ett år kanske. Jag är alldeles för bortskämd med mitt pluggande, vilket innebär många sovmorgnar.

Har pratat lite med Bettan om att gå och kolla på Magnus Betnér i december, det skulle vara galet kul. Mamma vill se Fredrik Lindström igen, och det skulle jag verkligen inte tacka nej till.


Ah, ännu ett helt jävla meningslöst inlägg. Varför? Jag vet ju att ni är ett tjugotal, ibland mycket mer, ibland mindre, som läser min blogg varje dag. Men vilka är ni? Jag skulle så gärna vilja att ni kommenterar? Snääälla söta, hörni! Ska jag skriva mer eller mindre om något? Tell me! Give me some lööööööv. Kom igen, jag försöker verkligen?

Tänker fortfarande på en kommentar som jag fick från en Hanna, som skrev att jag har en underbar blogg, och jag blir fortfarande glad när jag tänker på det. Tack Hanna!

2 kommentarer:

  1. Med risk för att låta slampig .. GUD ja ;) hahaha.
    Ett par pojkvänner och ett par engpngsligg :P hahahaha.

    Glad över det nu, då man känner att man inte missat något faktiskt. Risken kan ju bli att man vill ut och testa nytt när man binder sig så tidigt. Som Stefan, han har ju bara haft 2 flickvänner innan, och bara legat med 3 tjejer innan mig. Hade gärna velat att han lekt runt lite mer, men men .. han är heller inte den typen som leker runt, så han anser heller inte att han kommer vilja det senare :)

    SvaraRadera
  2. Hanna här igen, och jag tycker fortfarande om din blogg även om jag inte känner dig. Hamnade här av en slump..

    SvaraRadera