torsdag 25 september 2008

Just another day

Dagen har gått ovanligt snabbt. Emelie och jag lunchade på Anjas, skvallrade lite på jobbet och åkte sedan till skolan. Seminariet var så galet tråkigt att jag inte visste var jag skulle ta vägen, ritade istället blommor i mitt block.

Har sedan dess hunnit plugga lite med Z, pratat med N (ah, han gör mig så glad!), gått på promenad med mamma och ätit Ben & Jerrys (mums!).

Så, vad gör jag nu? Fucking nothing. Underbart. Borde kanske skriva på min analys, men orkar inte riktigt faktiskt. Jag är fortfarande för lat för just skolarbete, och ja, jag ska bli lärare. Hoho.


Och förresten, det är lite roligt att kasta sten i glashus, eller hur?

1 kommentar:

  1. haha, ja jag ser det. Både Z och N, hur känns det? ;) hihi.

    Nu är J borta helt va i ditt huvud och ditt liv? :)

    SvaraRadera