måndag 15 september 2008

Örebro

Brown eyes har inte svarat på mitt sms (han ringer väl på lördag och typ: nu är jag här, ska vi träffas. Då svarar jag; fuck no, jag är i Örebro. Moahaha!). Så, det blir kanske Maria och Örebro i helgen istället. Tydligen värsta grejen på något ställe som heter Conventum? Allt beror på om S kan jobba åt mig (jag skulle egentligen jobbat åt henne) på lördag, annars kan jag inte åka. Åker i sådana fall på torsdag kväll eller fredag morgon och kommer hem ganska tidigt på söndag. Tycker verkligen om Örebro, har ju funderat på att flytta dit... Men, vi får väl se hur det blir. Vill nog läsa klart mina två terminer svenska som andraspråk först.

N, har i alla fall hört av sig. Det gav mig ett fånigt leende, as usual. Hih.

Nu ska jag kolla på The Office. Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar